پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5595
-
الف
+

ادامه تصویربرداری «در کنار هم»

کارگردان سریال «در کنار هم ۲» از ادامه تصویربرداری این مجموعه خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری صبا، داریوش جهانگیری کارگردان سریال «در کنار هم2» درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار هم ۲» همچنان ادامه دارد.
کارگردان «در کنار هم ۲» با بیان این که این سریال همزمان مراحل تدوین خود را پشت سر می گذارد، اظهار داشت: مهدی اسلامی تدوین این سریال را برعهده دارد و از مراحل فنی هنوز صداگذاری را آغاز نکرده ایم و آهنگسازی نیز همچنان ادامه دارد.
وی در پایان افزود: بازی فرشاد احمدزاده، آرش نوذری و روشنک عجمیان در این سریال تلویزیون به پایان رسیده است و بقیه بازیگران همچنان مشغول کار هستند.
خشایار راد، افسانه ناصری، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی روشنک عجمیان، فرزاد حاتمیان، مهسا کریم زاده، حامد تهرانی، طناز دهقان، سالار کریمخانی، آرمان پیراسته، هدیه آزیده هاک و… دیگر بازیگران این اثر هستند.
«در کنار هم ۲» با محوریت موضوعاتی همچون شیوه های فرزند پروری، بررسی خانواده های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی های خانواده مستعد اعتیاد و… در ۴۰ قسمت ٢۵ دقیقه ای روایت می شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می شوند و ماجراهایی میان آن ها شکل می گیرد.
ه خ/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر